Після 24 лютого ринок реклами та просування відійшов на другий, третій і останній план. Вважається, о ця сфера бізнесу в Україні помирає і відродиться ще не дуже скоро, адже у бізнесів нема потреби. Тож, безліч спеціалістів цієї сфери шукають інші способи заробляти і допомогати країні.
Але не всі. Сьогодні ми розповімо про новий бізнес: сервіс просування статей в інтернет-ЗМІ України, який не зупиняв роботу жодного дня з початку повномасштабного вторгнення і продовжує працювати заради перемоги, роблячи свій вклад у боротьбу.
Про бізнес і сферу роботи
ON-News.net – сервіс розміщення статей в інтернет-ЗМІ України. Ми допомагаємо нашим клієнтам заявити про свої послуги на всю Україну чи окреме місто, залежно від цілей замовника. Окрім статейного просування у нас в арсеналі: діджитал, реклама на ТБ та радіостанціях. Наша компанія народилась в сонячній Одесі в 2019 році.
За 3 роки ми допомогли сотням компаній в просуванні, серед яких: Фокстрот, Comfy, Azmol, Make up, Ласунка, Uklon, Таксі 838, Епіцентр, EasyPay та багато інших.
Сферу статейного просування обрали не випадково, наша команда on-news.net до 2019 року працювала у сфері реклами у складі мережі міських сайтів. Як відомо, клієнт завжди вкаже, чим вам займатися. Це якраз той випадок.
Ми часто чули, що майданчиків недостатньо, і одного чудового дня, до речі, це було у нашому улюбленому Львові, прийняли рішення про створення проекту з величезним списком майданчиків, щоб наситити ринок статейного просування.
Як змінилася робота з 24 лютого
Цього злощасного дня було призначено багато виходів статей у різних ЗМІ, але нас усіх розбудили вибухи о 4-й ранку. Не те щоб ми не знали про війну, нас ЗМІ попереджали ще з листопада начебто, але переносили початок війни щомісяця, ми просто не могли повірити, що у 2022 року в Європі може статися таке.
Того дня ми вирішили поставити всі виходи на паузу. В той день реклама нікого не цікавила. Проте ми не припиняли роботу ніколи, і 24 лютого також.
Скажу більше, наша команда почала працювати цілодобово, оскільки до нас почали звертатися наші клієнти і не тільки, з проханням інформувати про безкоштовні послуги, збори коштів тощо. Звичайно, всі свої послуги ми надавали безкоштовно, а також просили своїх партнерів не брати коштів із цих матеріалів.
Склад нашої команди не змінився, нам вдалося утримати всіх, і поступово ми виводимо заробітну плату нашої команди на довоєнний період.
Релокейт ми не робили, а залишились в Одесі. Звичайно, були думки переїхати, але поки ми не плануємо цього робити. І не хотілося би.
Труднощі, з якими довелось боротись
Труднощі, мені здається, є завжди, але все залежить від того, як їх сприймати. Ми з командою звикли знаходити вихід із будь-якої ситуації в короткий проміжок часу, щоб ніхто з клієнтів навіть не помітив, що була якась затримка. І непогано виходить.
Наразі ми можемо похвалитися оперативною роботою, розміщення, в основному, відбуваються протягом 1-3 годин, що навіть дуже непогано в нашій сфері. Рекорд розміщення у нас – близько 15 хвилин з моменту надходження замовлення на сайт.
З початку війни ми розмістили сотні безкоштовних статей для різних організацій. Всім було дуже важко, у тому числі й редакціям, вони не припиняли свою роботу ні на хвилину, їм доводилося працювати в підвалах та бомбосховищах, спати по кілька годин на день, завдяки чому нас усіх інформували заздалегідь. Тому ми попросили всіх наших клієнтів придбати комерційні статті у редакцій, хоча б по одній, хоча б по знижці, щоб редакції змогли отримати хоч якусь зарплатню. Хотілося б зазначити, що багато хто прийняв участь у допомозі.
Про рішення продовжувати роботу
Зараз ми щодня удосконалюємо свій сервіс, щоб усе, що хоче замовник, було у картці майданчиків і було просто та зрозуміло. Нарешті з українського ринку статейного просування пішли сервіси, наприклад, Міралінкс, Гогетлінкс та інші, українські замовники перестали збагачувати компанії агресора і переключаються на українські сервіси.
Ми готові надати послуги в повному обсязі і не гірше, ніж у вищевказаних сервісів.
Український підприємець – який він?
Всі різні, відмінностей достатньо, але що нас об’єднує підприємців та продавця булочної, то це воля до перемоги, процвітання нашої рідної України, тепер у світі нас точно не назвуть – «руський», всі знають, що ми українці.
Після нашої перемоги, впевнений, в Україну ллються океани інвестицій, головне, щоб наші чиновники зробили для цього сприятливі умови.
Як змінився клієнт?
Нажаль, компанії стали сильно економити, частина взагалі припинила купувати рекламу та вибудовують із самого початку всю стратегію. Щодо споживача, я б виділив 2 критерії: вартість та країна походження
Як змінився ринок у сфері?
Можу сказати зі слів колег: зараз час несолодкий для всіх, обсяги впали відповідно впали і заробітні плати. Знайти роботу можна, але знову ж таки, оплата вже не та, як у довоєнний період.
Дехто каже, що війна – час можливостей. Ви погоджуєтесь з цим твердженням?
Війна – втрачені життя: брата, сестри, батьків, сусідів, невинних дітей, зруйновані міста, сльози та страждання, про які можливості може йтися, коли довкола гинуть люди.